РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ НА ЗАЙНЯТТЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
07 жовтня 2020 року відбувся конкурс на зайняття вакантних посад директора та консультанта Комунальної установи «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської районної ради Сумської області.
За результатами конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунальної установи «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської районної ради Сумської області конкурсна комісія переможцем визнала Брянцеву Світлану Миколаївну.
За результатами конкурсу на зайняття вакантної посади консультанта Комунальної установи «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської районної ради Сумської області конкурсна комісія переможцями визнала Бикова Олену Миколаївну, Кошик Світлану Миколаївну, Пермінова Павла Андрійовича, Шубіну Наталію Іванівну.
Участь у командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Одним із основних завдань Інклюзивно-ресурсного центру є участь педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти.
Детальніше: Участь у командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Привітання!
Групові консультації асистентів учителів інклюзивних класів
25 вересня 2020 року на базі Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№1 ім. Радіка Руднєва були проведені групові консультації асистентів учителів інклюзивних класів, які провела директор Інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти Путивльської районної державної адміністрації Тамара Кизенко, акцентуючи увагу присутніх на нормативно-організаційному забезпеченні діяльності асистента вчителя інклюзивного класу та організації надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами.
Детальніше: Групові консультації асистентів учителів інклюзивних класів
Всеукраїнський день бібліотек!
Основні нормативні документи закладу загальної середньої освіти в організації освітнього процесу
Освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується відповідно до Закону України «Про освіту»,що набув чинності 28 вересня 2017 року [7]; Закону України «Про загальну середню освіту», прийнятим Верховною Радою України від 16.01.2020 № 463-ІХ [8]; інших актів законодавства. Забезпечується освітній процес педагогічними працівниками на основі державних стандартів, типових освітніх програм, освітніх програм та навчальних планів закладів загальної середньої освіти.
Методичні рекомендації щодо розроблення освітньої програми у закладах дошкільної освіти
Освітня програма – обов’язковий документ закладу дошкільної освіти (Лист МОН України від 09.12.20 № 1/9-750 «Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти») [5] .
Стаття 23 Закону України «Про дошкільну освіту» регламентує, що освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом дошкільної освіти для досягнення вихованцями результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти [2].
Детальніше: Методичні рекомендації щодо розроблення освітньої програми у закладах дошкільної освіти
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ НАСТУПНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ
22 вересня 2020 року на базі Сумського ОІППО відбувся обласний вебінар «Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування освіти», участь в якому взяли методист районного методичного кабінету Олена Бикова та вихователі закладів дошкільної освіти Путивльського району.
Вітаємо!
Орієнтовний перелік питань для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора, консультанта Комунальної установи «Путивльський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Путивльської районної ради Сумської області
- Перелік питань на знання Закону України «Про освіту»:
Основні види освіти.
Складники та рівні освіти.
Освіта дорослих.
Інклюзивне навчання.
Управління закладом освіти.
Колегіальні органи управління закладу освіти.
Система забезпечення якості освіти.
Органи управління у сфері освіти.
- Перелік питань на знання Закону України «Про повну загальну середню освіту»:
Рівні, строки та форми здобуття повної загальної середньої освіти.
Тривалість освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти.
Освітня програма закладу загальної середньої освіти.
Наповнюваність класів закладу освіти.
Основні види оцінювання результатів навчання учнів.
Основні документи про освіту.
Учасники освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.
Педагогічна інтернатура.
Створення інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти.
Внутрішні структурні підрозділи у складі закладів загальної середньої освіти.
Установчі документи закладу загальної середньої освіти.
Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.
Складові системи забезпечення якості у сфері загальної середньої освіти.
Забезпечення академічної доброчесності у сфері загальної середньої освіти.
Реорганізація методичних кабінетів у центри професійної освіти педагогічних працівників.
- Перелік питань на знання Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»:
Періодичність підвищення кваліфікації педагогічним працівником закладу загальної середньої освіти:
Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.
Періодичність підвищення кваліфікації педагогічними працівниками закладів дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти.
Основні напрями підвищення кваліфікації.
Діяльність педагогічної ради закладу загальної середньої освіти.
- Перелік питань на знання Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 672 «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників»:
Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників.
Основні документи, якими керується центр професійного розвитку педагогічних працівників у своїй діяльності.
Основні завдання центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Керівництво діяльністю центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Обов’язки директора, педагогічних працівників центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Сторінка 2 із 53