IMG f7f87602281731d0bd99deb12aa5076c V

Із 8 по 10 серпня 208 року на базі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Радіка Руднєва №1 пройшов триденний семінар для керівників закладів загальної середньої освіти, які з 1 вересня розпочнуть роботу в рамках Нової української школи. Директори закладів освіти та їх заступники узяли участь у тренінгах, що з теми «Роль вчителя в організації освітнього середовища сучасної школи», познайомилися із особливостями нових навчальних програм та планування за ними, режимом роботи перших класів та вимогами до розкладу уроків, особливостями організації роботи в інклюзивних класах тощо.

IMG 20180802 110400

02 серпня 2018 року відбулося засідання конкурсної комісії з відбору  на посаду   педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти Путивльської районної державної адміністрації. У її складі працювали директор працівників Інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти Путивльської районної державної адміністрації , керівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти, керівники районних установ освіти, охорони здоров’я, соціального захисту. До конкурсної комісії надійшли заяви та необхідні документи.

Конкурс проведено з дотриманням принципів законності, прозорості, забезпечення рівного доступу, доброчесності, надійності та відповідності методів оцінювання.

За результатами конкурсу з максимальною кількістю балів переможцями визначені на посаду

  • учителя-логопеда Смілик Ольга Василівна, яка має спеціальну освіту, великий досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • учителя-дефектолога Григор'єва Олена Вікторівна, яка має спеціальну освіту, досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • практичного психолога Іванова Юлія Василівна, яка має спеціальну освіту, значний досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • учителя-реабілітолога (лікувальної фізкультури) Красій Олександр Петрович, який має дві спеціальні освіти.

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ ТА БАЖАЄМО УСПІХІВ !

201808012

30 липня 2018 року відбулося засідання конкурсної комісії з відбору  на посаду директора Інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти Путивльської районної державної адміністрації . У її складі працювали перший заступник голови Путивльської районної державної адміністрації Корнєв М.І., керівники закладів загальної середньої та дошкільної освіти, керівники районних установ освіти, охорони здоров’я, соціального захисту. До конкурсної комісії надійшла 1 заява від Кизенко Т.Я.

Компанія Intboard пропонує взяти участь у вебінарі.

На сьогоднішній день спеціалістами #Intboard™ виявлено, що більшість педагогів навчальних закладів країни не в повній мірі використовують всі можливості інтерактивного обладнання. Саме тому ми проводимо #вебінар присвячений #інтерактивному обладнанню та його використанні на уроці.

Після реєстрації, ви отримаете посилання для підключення до вебінару на свою електронну скриньку.

Літні шкільні канікули у самому розпалі, проте вже варто задуматися і про плани на наступний навчальний рік. Адже хочеться організувати для всієї сім’ї і невеликі періоди відпочинку посеред навчання

Цей час краще використовувати максимально цікаво, а тому корисно починати все планувати заздалегідь. Які ж зміни пропонує в наступному році Міністерство освіти, і як це може позначитися на осінніх, зимових і літніх навчальних канікулах?

У минулому році передбачалося, що з 1 вересня 2018 шкільний рік буде розбитий на триместри замість семестрів, а це спричинило б і зміну традиційних термінів відпочинку учнів.

Однак, здається, істотних змін у структурі навчального року 2018/2019 поки не відбулося.

Школи мають право самостійно визначати періоди канікул, керуючись при цьому загальним правилом – у сумі не більше 30 днів відпочинку за два семестри – осінній і весняний.

Шановні колеги! 27-30 серпня 2018 року відбудуться традиційні веб-конференції «Учені НАПН України – українським вчителям».
За інформацією можна стежити на сайті НАПН України http://naps.gov.ua/

Міністерство освіти і науки затвердило Типову освітню програму початкової освіти для навчання учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями у спеціальних закладах загальної середньої освіти. 

Про це повідомляють на сайті МОН.

У наказі йдеться про те, що Типова освітня програма почне діяти з 2018/2019 навчального року. А також про те, що під час складання освітніх програм початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти на основі Типової освітньої програми не допускається вилучення з освітнього процесу предметів інваріантної складової. Години на їх вивчення можуть зменшуватися не більше ніж удвічі порівняно з показниками Типової освітньої програми.

Серед принципів побудови програми є такі:

  • корекційно-розвивальна спрямованість навчання;
  • узгодження цілей, змісту і очікуваних результатів навчання;
  • науковість, доступність і практична спрямованість змісту;
  • наступність і перспективність навчання;
  • взаємозв’язане формування ключових і предметних компетентностей;
  • можливість реалізації змісту освіти через предмети або інтегровані курси;
  • творче використання вчителем програми залежно від умов навчання;
  • адаптація індивідуальних особливостей, інтелектуальних та фізичних можливостей, потреб та інтересів дітей.

У наказі також вказано, що розподіл навчальних годин за темами, розділами, вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи пізнавальні здібності та можливості учнів з порушеннями інтелектуального розвитку, конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення корекційно-розвивальних завдань та орієнтовних очікуваних результатів, зазначених у програмі.

Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями здійснюється на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає систематичне відстеження їхнього індивідуального розвитку в процесі навчання. За цих умов контрольно-оцінювальна діяльність набуває для здобувачів формувального характеру. 

Формувальне оцінювання має на меті:

  • підтримати навчальний розвиток дітей;
  • вибудовувати індивідуальну траєкторію їхнього розвитку;
  • діагностувати досягнення на кожному з етапів процесу навчання;
  • вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню;
  • аналізувати реалізацію навчальної програми й ухвалювати рішення щодо коригування програми і методів навчання відповідно до індивідуальних потреб дитини;
  • мотивувати прагнення здобути максимально можливі результати;
  • виховувати ціннісні якості особистості, бажання навчатися, не боятися помилок, переконання у власних можливостях і здібностях.

У наказі є також план навчання. Завантажити документ можна за посиланням.

Міністерство освіти і науки підготувало проект наказу “Про затвердження Положення про міжшкільний ресурсний центр”. 

Про це йдеться на сайті МОН.

Планують удосконалити регулювання ресурсного забезпечення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, а також створити умови для поглибленого вивчення окремих предметів інваріантної та варіативної (курсів за вибором, факультативів профорієнтаційного та іншого спрямування) складових освітніх програм.

У проекті йдеться про те, що МРЦ можуть створювати стаціонарні та пересувні лабораторії, укомплектовані необхідними дидактичними матеріалами та навчальним обладнанням, у тому числі приладами, пристроями та матеріалами, яких не вистачає багатьом закладам загальної середньої освіти.

МРЦ сприятиме вибору учнями напряму профільного навчання у ліцеях шляхом:

  • індивідуальної професійної траєкторії з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їхніх інтересів, потреб ринку праці та майбутніх ризиків побудови кар’єри;
  • проведення профорієнтаційної роботи серед учнів;
  • впровадження професійно-спрямованих курсів за вибором, факультативів, гуртків;
  • проведення інформаційних та консультаційних заходів.

Зауваження та пропозиції до проекту прийматимуть до 17.08.2018 в письмовому вигляді та електронною поштою за адресою Міністерства освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Красноступ Ганна Миколаївна.

Міністерство освіти і науки підготувало новий порядок створення груп подовженого дня у школах – нині документ перебуває на реєстрації в Мін’юсті. 

Про це йдеться на сайті МОН.

“Раніше затвердження порядку створення груп подовженого дня у школах було виключною компетенцією Уряду. Однак новий Закон “Про освіту”, ухвалений восени минулого року, закріпив це повноваження за МОН. Тому наш директорат дошкільної та шкільної освіти підготував порядок, який відповідав би вимогам часу та враховував потреби як усіх дітей, так і закладів освіти.

Документ уже затверджений наказом МОН та очікує на юстування. Але щоб він міг запрацювати, нам потрібно було скасувати старе Положення про групу продовженого дня. Відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні 18 липня”, – пояснила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

На заміну постанові КМУ від 5 жовтня 2009 р. № 1121 “Про затвердження Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу” прийде новий Порядок, створений МОН.

У ньому закладені такі зміни:

  • передбачено можливість створення інклюзивних та/або спеціальних груп подовженого дня. Визначено особливості процедури їх відкриття, наповнюваності та організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами;
  • групи, як і основне навчання, мають формувати в учнів ключові компетентності, а також забезпечувати виконання індивідуальної програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
  • скасоване Положення допускало комплектування груп у межах щонайменше 4 вікових категорій (наприклад, з учнів 2–5 класів), а тепер різниця у віці учнів з однієї групи не має перевищувати двох вікових груп (наприклад, з учнів 2–3 класів). Це дозволить забезпечити комфортніші умови для дітей з урахуванням їхніх індивідуальних психологічних відмінностей та фізичного розвитку;
  • водночас заклади, що розташовані в сільській та/або гірській місцевості, як і раніше, зможуть утворювати групи подовженого дня для учнів різного віку.

Студія онлайн-освіти EdEra спільно з сертифікованим CELTA (Cambridge Certificate in English Language Teaching to Adults) викладачем англійської мови Крістіною Шабо запустили проект вивчення англійської мови Interactive English Grammar: Past Simple.

Про це повідомляє Освіторія.

Цей онлайн-курс включає інтерактивні матеріали, що затверджені у Кембриджській методиці викладання англійської мови. За допомогою цього курсу вчителі можуть отримати все необхідне для викладання граматичної теми Past Simple.

Проект також буде корисним для всіх, хто хоче поглибити свої знання з англійської.

Ви знайдете динамічні відео, які поєднують індуктивну та дедуктивну методики викладання; теоретичні матеріали для вчителів, приклади тестів для учнів; додаткові інформаційні ресурси та обговорення 24/7.

Курс можна переглянути за посиланням.

Поки проект є пілотним. Втім, на його базі EdEra планує зібрати зворотній зв’язок щодо використаних методик та матеріалів. У майбутньому планують розробити велику онлайн-програму з вивчення англійської мови.

IMG be3a4bacfc10b79f9b6f0023cc5eb3a1 V

Із 12 липня 2018 року у Путивльський район почали надходити підручники до нового 2018-2019 навчального року. Уже отримано першу частину підручників для 5 класу. Найближчим часом вони надійдуть в освітні заклади району.

 

IMG 99e940efe938c610be2197feb55273e5 V

Відповідно до меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та компанією The LEGO Foundation, на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 17.05.2018 № 497 «Про безкоштовне забезпечення перших класів державних і комунальних закладів загальної середньої освіти ігровими наборами Six Bricks» та № 498 «Про безкоштовне забезпечення перших класів державних і комунальних закладів загальної середньої освіти у Вінницькій, Житомирській, Київській, Полтавській, Сумській, Черкаській, Чернігівській областях та в місті Київ ігровими наборами LEGO Play Box» з метою сприяння розвитку якості освіти через розвиток дитини, закрема компетентностей необхідних для навчання протягом життя та упровадження в освітній процес перших класів закладів загальної середньої освіти району ігрових та діяльнісних методів навчання відділом освіти Путивльської районної державної адміністрації 12 липня 2018 року отримано набори LEGO для кожного першого класу Нової Української школи 2018/2019 навчального року року.

20180712

Пройдіть цей безкоштовний онлайн-курс, щоб розвинути свої вміння викладання англійської.

Реєструйтеся на курс

Цей безкоштовний онлайн-курс створений для вчителів англійської в усьому світі. Він допоможе розвинути вміння, які необхідні вам для безперервного професійного розвитку. 

Практикуючи цей курс, ви розглянете чотири професійні практики:

  • інтеграція ICT
  • розповсюдження навичок 21 століття
  • використання мультимовних підходів
  • розуміння освітніх політик та практик

IMG 20180706 123444

Освітня реформа стартувала із нововведень у початковій школі. 21 лютого 2018 року Кабінет міністрів України затвердив новий Державний стандарт початкової освіти. Суть нової української школи полягає в переході від школи, де дітей напихають знаннями, до школи компетентностей ХХІ століття, школи для життя. Тобто вона буде давати не лише знання, а знання з умінням їх застосовувати. Це вимога нового змісту освіти, нових методик викладання вчителів і нового освітнього середовища.

Освітня галузь Путивльського району сьогодні спрямована на створення необхідних для цього умов у закладах загальної середньої освіти. У школах проходять ремонти, оновлюється навчально-матеріальна база. Педагоги, що працюватимуть у перших класах, пройшли підготовку до роботи за новими програмами та вимогами Нової української школи. Якість підготовчої роботи закладів освіти району до роботи в новому навчальному вивчалася начальником відділу освіти Путивльської районної адміністрації Н.В. Лубенець 5 та 6 липня 2018 року під час робочої поїздки по закладам освіти району. Під час спілкування із педагогами та батьками акцент був зроблений на створенні комфортних умов для навчання дітей, готовність учителів працювати по-новому.

Читати лист

На EdEra відкрився новий безкоштовний онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні»! Курс про те, наскільки ми різні та як важливо, щоб повага до себе й оточуючих виховувалася ще зі школи.

Деталі та запис на курс: ed-era.com/non-discrimination

В онлайн-курсі 9 навчальних модулів, у яких експерти розглядають різні типи дискримінації у школі, булінґ та методи боротьби з ним, гендерні аспекти та критичну педагогіку. Наразі відкрито перший модуль — «Критичне сприйняття інформації». У ньому акуталізуємо проблеми, пов'язані з перенасиченням інформації, навчимося відокремлювати правду від брехні та дізнаємося як маніпулюють людьми через телебачення. Кожен наступний модуль виходитиме щосуботи після 15:00. 

Онлайн-курс буде корисним вчителям, представникам адміністрацій шкіл, батькам та всім, хто хоче розібратися у методах недискримінаційного викладання у школі. 

Онлайн-курс розробила ГО «Студена» у партнерстві зі студією EdEra, а 6 лекторів курсу — визнані експерти-практики у своїй галузі. Закликаємо вас приєднуватися та поширювати інформацію про курс! Нехай школа стане місцем, де комфортно кожній дитині.

2018062720

У освітянській родині району відбулося свято – свою збірку пісень презентувала учитель музичного мистецтва вищої категорії Путивльської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 ім. Г.Я.Базими, член Національної спілки журналістів України, путивлянка Юлія Новікова. Це вже друга збірка молодого автора, яка ввібрала в себе пісні на слова поетів Сумської області.

Привітати Юлію Анатоліївну завітали голова Путивльської районної ради Євген Южаков, начальник відділу освіти Путивльської районної державної адміністрації Неллі Лубенець, голова районної організації профспілки працівників освіти Путивльського району Тамара Кизенко та директор школи, де працює Юлія, Людмила Скоробогата.

Найщиріші вітання прозвучали з вуст матері Булави Любові, яка надихає до творчості та надає поради своїй талановитій доньці.

2018062716

14 червня 2018 року в м. Путивль лабораторією проблем інклюзивної освіти кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А. С. Макаренка (зав. доктор пед. наук., доцент Ю. А. Бондаренко) спільно з інклюзивно-ресурсним центром відділу освіти Путивльської районної державної адміністрації (в.о. директора Т. Я. Кизенко) проведено тренінг «Технологія складання індивідуальної програми розвитку на дитину з особливими освітніми потребами» для керівників, заступників керівників, спеціалістів, учителів і вихователів ГПД закладів загальної середньої освіти м. Путивль та Путивльського району.

Тренерами заходу виступили доктор пед. наук, доцент, завідувач лабораторії проблем інклюзивної освіти СумДПУ імені А. С. Макаренка, вчитель-дефектолог Ю. А. Бондаренко, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, член лабораторії проблем інклюзивної освіти СумДПУ імені А. С. Макаренка, практичний психолог М. В. Кісліцина.

2018062702

Вміють ветерани праці освітянської галузі та ветерани хору «Ветеран» районного будинку культури Путивльщини не тільки працювати «на відмінно», а й відпочивати.

Третій день початку червня 2018 року видався хоча й похмурим, навіть накрапав дощик, якого всі чекали «для поливу городини», але радісним – поїздка-екскурсія до м. Батурин Чернігівської області. Екскурсанти були в дуже гарному настрої: співали, приємно спілкувалися. А коли поверталися додому, то ще організували й «пікнік», і не абиякий, а зі справжнісінькими шашликами.

Мрії збуваються... Ми в автобусі… Їдемо до Батурина!

А завдячуємо за цю поїздку активу районної ради ветеранів праці освітянської галузі Путивльщини (голова Булава Л.Г.), начальнику відділу освіти Путивльської райдержадміністрації Сумської області Лубенець Н.В., голові Путивльської районної організації профспілки працівників освіти і науки Кизенко Т.Я., водієві Чинчикову М.І.

12-17 жовтня 2018 року в місті Хевіз (Угорщина) за підтримки посольства Угорщини в Україні відбудеться Міжнародний міжвідомчий семінар "Сучасні стратегії у профілактиці дитячого і сімейного неблагополуччя".

Скачати лист громадської організації "Відкритий світ молоді" від 12.06.2018 №06/12-02