30112018 1

   27 та 28 листопада 2018 року на базі Слобідського навчально-виховного комплексу Буринської районної ради відбувся І (зональний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Основи здоров’я», у якому відповідно до зонального розподілу брала участь Бутова Олена Михайлівна, учитель Путивльської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ім. Радіка Руднєва Путивльської районної ради.

   За підсумками роботи конкурсного журі Олена Михайлівна посіла перше місце.

 ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ!

28112018 1

 

        22-23 листопада 2018 року на базі Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 імені Радіка Руднєва відбувся І (зональний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Географія».В ньому взяли учать кращі учителі-географи району – це Коваленко Оксана Михайлівна, учитель Путивльської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ім. Радіка Руднєва; Скорогодська Світлана Віталіївна,  учитель Путивльської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 ім. Г.Я. Базими та Зозуля Зоя Вадимівна, учитель Зінівського навчально-виховного комплексу. Два дні вони демонстрували свою педагогічну майстерність, знання предмету та вчительській талант. В перший день були виконі такі конкурсні випробування, як «Дослідження»,  «Практична робота» та  «Методичний практикум»; на другий день – «Урок» та  «Тестування з фахової майстерності».

1

   Згідно плану роботи постійно діючого семінару директорів закладів освіти Путивльського району на 2018-2019 рік 16.11.2018 на базі відділу освіти проходив тренінг директорів закладів освіти району за темою: «Нова українська школа на шляху до оновлення». Розглядались такі питання: «Співпраця з батьками», «Основні шляхи організації з батьками: спілкування, залучення батьків до освітнього процесу». У тренінгу взяли участь 11 директорів закладів загальної середньої освіти та 4 завідуючі закладів дошкільної освіти. Адміністрації закладів освіти надані методичні рекомендації щодо основних шляхів співпраці з батьками та різних способів залучення батьків до освітнього процесу.

5353 001 i

Державна служба якості освіти матиме власне представництво в кожній області та Києві. Відповідне рішення було ухвалено Кабінетом Міністрів.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, основним завданням створеної структури стане не покарання винних, а допомога закладу, керівництву, вчителям у підвищенні якості їхньої діяльності та якості результатів навчання учнів.

«Державна служба якості освіти та її територіальні органи, насамперед, надаватимуть рекомендації щодо організації внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проводитимуть інституційний аудит, затверджуватимуть за результатами експертизи освітні програми шкіл та братимуть активну участь у сертифікації педагогічних працівників», – зазначає міністр освіти.

Планується, що перші територіальні органи будуть створені у Вінницькій, Дніпропетровській, Львівській, Одеській, Харківській областях та у Києві.

До кінця січня 2019 року служба має провести конкурси на посади керівників цих органів.

Також у Міністерстві освіти очікують, що впродовж 2019 року відповідні структурні підрозділи Державної служби якості освіти запрацюють в усіх областях.

За матеріалами сайту http://osvita.ua 

Щоб допомогти вчителям ефективно протидіяти цькуванню у школах, МОН спільно з Prometheus хочуть запустити відповідний онлайн-курс. Його старт планують вже на початок 2019 року. Про це повідомив заступник Міністра освіти і науки Роман Греба під час міжнародної конференції «Цькування у шкільних колективах (булінг): політики і практики запобігання та подолання».

«Наразі в Україні є дуже багато напрацьованого матеріалу з антибулінгу – це методичні розробки не тільки МОН, але й педагогів, громадських організацій. Зважаючи на це, ми влітку створили робочу групу при МОН, яка займається об’єднанням усіх матеріалів для онлайн-курсу. Зараз він перебуває на стадії розробки, тож за кілька місяців плануємо його презентувати», - зазначив Роман Греба.

Без названия

За підсумками ІІ етапу обласного конкурсу «Найкращий кабінет початкових класів» у 2018 році, навчальний кабінет 1 класу Путивльської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів увійшов у п’ятірку кращих у області.

 obuchenie v Brazilii doshkolnoe

Міністерство освіти і науки відмовилось від ідеї зміни Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів. Про це йдеться у листі відомства, що надісланий у відповідь на запит Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України».

Зокрема, у Міносвіти повідомляють, що причиною відмови від затвердження нового Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів стало врахування результатів громадського обговорення проекту документа, що тривало у вересні-жовтні цього року, та у ході якого відомство отримало понад 200 повідомлень з пропозиціями та зауваженнями.

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання проходить з метою ознайомлення всіх охочих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця. Пробне тестування є важливою складовою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.

Особи, які зареєструються для участі у пробному тестуванні, матимуть можливість:

  • ознайомитися зі стандартизованими тестами, що відповідають вимогам Програм, характеристикам і структурі сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року;
  • пройти пробний тест і попрактикуватися в заповненні бланків відповідей;
  • дізнатися правильні відповіді до завдань пробного тестування, що будуть розміщені на сайті Українського центру оцінювання якості освіти у визначений час;
  • отримати результат пробного тестування за допомогою спеціального сервісу (за бажанням);
  • психологічно налаштуватися на проходження зовнішнього незалежного оцінювання;
  • навчитися ефективно розподіляти час;
  • оцінити свій рівень навчальних досягнень.

IMG 20180928 094630

28 вересня 2018 року на базі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. Г.Я. Базими відбувся районний семінар – практикум учителів перших класів Нової української школи з теми «Використання здоров’язбережувальних технологій під час організації освітнього процесу в 1 класі». Участь у ньому узяли представники усіх закладів освіти, де є перші класи.

У Концепції «Нова українська школа» однією із ключових компетентностей названа екологічна грамотність та здорове життя. Питанню формування здорового способу життя, створення умов для фізичного та психоемоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку та використання здоров’язбережувальних технологій на уроках англійської мови відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти був присвячений районний семінар-практикум учителів англійської мови району. Захід пройшов на базі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. Г.Я. Базими 2 жовтня 2018 року.

Учасники семінару-практикуму на практичних прикладах опрацювали поняття «здоров’язбережувальних технологій» та познайомилися із можливістю їх застосування на уроках англійської мови в початкових класах.

Міністерством освіти затверджений календарний план проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року, яким визначені дати проведення тестування основної сесії ЗНО в 2019 році.

Згідно з документом, основна сесія тестування розпочнеться 21 травня тестуванням з математики.

Тестування з української мови і літератури відбудеться 23 травня, з іспанської, німецької, французької мов - 27 травня, з англійської мови - 28 травня.

Зовнішнє оцінювання з фізики буде проведено 30 травня, з історії України - 4 червня, з біології - 6 червня, а з географії - 11 червня.

Завершиться основна сесія ЗНО проведенням тестування з хімії, що відбудеться 13 червня.

Результати учасників тестування основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів будуть опубліковані не пізніше 25 червня.

2018100405

26 вересня 2018 року на базі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. Радіка Руднєва відбувся семінар вчителів суспільних дисциплін з теми «Формування практичних компетенцій у учнів на уроках історії, правознавства шляхом виконання практичних робіт».

На семінарі були розглянуті питання про методику проведення практичних робіт, організацію практичних занять, оцінювання практичних робіт.

Свою педагогічну майстерність під час проведення майстер-класів продемонстрували вчителі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім.Г.Я. Базими Тарасова О.А. з теми «Формування практичних компнтенцій у учнів на уроках історії в 5 класі» та вчитель Руднєвського НВК Юдін В.М. з теми «Формування практичних компетенцій у учнів на уроках правознавства в 9 класі».

Затверджена нова інструкція з діловодства у школах

Міністерством освіти і науки затверджена нова Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти. Відповідний наказ підписаний міністром освіт Лілією Гриневич.

Документ встановлює загальні вимоги щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами для державних і комунальних шкіл.

Інструкція визначає, як мають бути складені накази, протоколи, листи, акти та інші шкільні документи, визначає особливості складання номенклатури справ, зберігання документів тощо.

Окремо інструкцією визначені вимоги до оформлення документів, що виготовляються за допомогою комп'ютерної техніки. Зокрема, документом визначені вимоги до шрифтів, міжрядкових інтервалів тексту, розмірів полів документів та інші особливості оформлення шкільної документації.

Дотримання норм документа є обов'язковим для всіх державних і комунальних шкіл.

Текст інструкції з діловодства у школах

Професія вихователя і всіх працівників дошкільних установ вимагає від педагога-дошкільника глибокої самовіддачі, величезного терпіння і нескінченної любові до своєї справи. Виховання наших дітей на початку їхнього життєвого шляху - не просте завдання, але від його успішного вирішення залежить майже все наше майбутнє. Дитячий садок для малюків не дарма вважають першою школою життя. Той фундамент, який закладається в нас з самого дитинства, служить нам опорою і основою в подальшому житті. І як би нам не здалося дивним, але працівники дитячих садків та інших дошкільних закладів, спільно з батьками та близькими наших дітей, стоять на своєрідній фронтовій передовій нашого спільного, самого найближчого майбутнього.

Дошкільний вік - один з найбільш відповідальних і важливих періодів у житті підростаючого покоління, в якому починається закладання любові до природи, навколишнього світу, любові до Батьківщини. У цей період не тільки закладаються основи світосприйняття і здоров’я дитини, формується особистість і вектор моральності, але і відбувається якесь незриме таїнство, яке відбувається тільки на рубежі поколінь - передача нашої спільної спадщини. Бути вихователем - високе покликання і глибока повага. Від професіоналізму, терпіння і мудрості наших вихователів, уваги до унікального і своєрідного внутрішнього світу дитини, залежить те найдорожче, що у нас є - наше життя і наша надія. Звичайно, деякі малюки виховуються вдома, поруч з батьками, бабусею і дідусем, і потрапити в дитячий сад з різних причин не можуть.

У 2018 році Всеукраїнський день дошкілля припадає на 30 вересня.

В цей особливий День ми приєднуємося до привітань на адресу наших вихователів і всіх дошкільних працівників! Висловлюємо свою подяку. Бажаємо їм здоров’я і міцних нервів, хороших зарплат і побільше приємних моментів в їх, так необхідної всім нам праці! Зі Святом!

Т.в.о. начальника відділу освіти Жанна Качур,
завідувач РМК Оксана Сахно,
голова районного профспілкового комітету
працівників освіти Тамара Кизенко

У шкільному житті, сповненому новими знаннями і цікавими подіями, виникають ситуації приниження чи знущання з однокласників, молодших школярів. Ця проблема у всьому світі має назву «булінг», її потрібно вирішувати усім дорослим.

За інформацією Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), із булінгом у колі однолітків в Україні стикалися близько 67% дітей. Причому, найбільш вразливими до булінгу є сором'язливі, зі зразковою поведінкою діти, а також діти, які, в силу різних життєвих обставин, «замкнуті в собі», закриті для спілкування.

Міністерство юстиції України розпочало активну інформаційну роботу #СтопБулінг, адже діти мають право на безпечне дитинство.

Скачати буклет

pravo

Для всіх і кожного, незалежно від віку, важливими є поняття «право». Саме тому Міністерство юстиції України здійснює велику правопросвітницьку роботу, об’єднану у проект «Я МАЮ ПРАВО!». У ньому – кілька напрямів, усі вони важливі, адже навчають, як захистити свої права. Важливо, що серед іншого, держава не забула і про найменших громадян, яким з дитинства варто знати основу основ про права. Отож, вивчайте і знайте, щоб Україна міцніла правом, а ви виростали достойним поколінням: успішним, сильним, патріотичним.

Більше інформації на сайті http://pravo.minjust.gov.ua/

Скачати буклет

Міністерство освіти і науки пропонує на перші тижні докладні матеріали для вчителів першокласників, з детальним потижневим описом, де є навчальні цілі на тиждень, а також розписані активності, вправи та завдання для досягнення цих навчальних цілей протягом адаптаційного періоду першокласників.

Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу

У початковий період навчання дитини у першому класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду.

Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

Основною новацією у практиці діяльності 1-х класів закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

Відповідний документ розміщений на сайті МОН.

Проект передбачає, що ДПА є обов’язковою для всіх типів закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти. Зокрема для санаторних шкіл та для учнів, які завершують здобуття кожного рівня загальної середньої освіти (4, 9, 11 (12) класи).

Для 4-класників проведення ДПА відбуватиметься винятково для моніторингу якості освіти у школі.

Проект надає власникам сертифікатів або дипломів міжнародного мовного іспиту з іноземної мови (В-1 для випускника базового рівня; В-2 для випускника профільного рівня освіти) право на зарахування ДПА з цієї іноземної мови з автоматичним виставленням оцінки 12 балів за атестацію.

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Зауваження та пропозиції можна надсилати до 7 вересня звичайним листом (Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135; Байтемірова Н. Г.) або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

№ з/п

Назва закладу загальної середньої освіти

Дата проведення свята

Час проведення свята

1

Путивльська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Радіка Руднєва   Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

2

Путивльська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені Г.Я. Базими   Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

3

Путивльське навчально–виховне об'єднання: загальноосвітня школа І ступенів – гімназія – дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини)   Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

4

Мазівський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад

3 вересня

900

5

Руднєвський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад   Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

6

Веселівський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

7

В'язенський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-П   ступенів – дошкільний навчальний заклад Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

8

Зінівський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-П ступенів – дошкільний навчальний заклад   Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

9

Октябрський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

10

Рев’якинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

11

Стрільниківський навчально–виховний комплекс: загальноосвітня школа І-П ступенів –дошкільний навчальний заклад Путивльської районної ради Сумської області

3 вересня

900

12

Комунальний заклад Сумської обласної ради Путивльська загальноосвітня школа інтернат І-ІІ ступенів

3 вересня

900

IMG f7f87602281731d0bd99deb12aa5076c V

Із 8 по 10 серпня 208 року на базі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Радіка Руднєва №1 пройшов триденний семінар для керівників закладів загальної середньої освіти, які з 1 вересня розпочнуть роботу в рамках Нової української школи. Директори закладів освіти та їх заступники узяли участь у тренінгах, що з теми «Роль вчителя в організації освітнього середовища сучасної школи», познайомилися із особливостями нових навчальних програм та планування за ними, режимом роботи перших класів та вимогами до розкладу уроків, особливостями організації роботи в інклюзивних класах тощо.