kart3

З карти починається будь-яке географічне дослідження, до карти воно й повертається. Карта не тільки необхідна складова географічного дослідження, але й невід’ємна частина географічного викладу. З огляду на величезну роль карти і картографічного методу в географії значна увага приділяється формуванню картографічної компетенції.

11 жовтня 2017 року на базі Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 ім. Г.Я.Базими відбулося чергове засідання районного методичного об’єднання учитель географії за темою «Формування картографічної компетентності учнів на уроках географії». Вході проведення засідання розглядалися питання основної направленості навчально-виховного процесу «Від предметоцентризму – до дитиноцентризму»; прийоми формування картознавчої компетенції на уроках географії; використання ігрових моментів по карті на уроках географії. Також, вчителі познайомилися з м методикою використання інноваційного методичного прийому «Кроссенс».

Особливе місце в формуванні картознавчої компетенції є оволодіння учнями алгоритмами дій , пов’язаних з визначенням прямокутних координат, азимутів та крутості схилів. Тому під час проведення практичної частини, учасники семінару активно працювали над роботою з топографічною картою з даного питання.

kart1

kart2

kart4

kart5