24 квітня 2019 року на базі Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 ім. Радіка Руднєва відбулось засідання районного методичного об’єднання  художньо-естетичного циклу (вчителів музичного мистецтва) з теми: «Розвиток емоційної сфери учнів через сприймання  та інтерпретацію творів музичного мистецтва». Тема засідання актуальна, бо головну роль у царині художньо-естетичного виховання молоді науковці відводять сприйманню творів музичного мистецтва, - музики вітчизняних і зарубіжних композиторів, а також класичної народної і сучасної музики.

 IMG 20190425 165835

     З доповіддю «15 неймовірних причин частіше слухати музику» виступила вчитель музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» Путивльської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 ім. Г.Я. Базими Новікова Ю.А. Вона зазначила, що прослуховування музики покращує психічне благополуччя і фізичне здоров’я людини дивними, незбагненними шляхами. Кілька уроків музичного мистецтва можуть підвищити коефіцієнт інтелекту і навіть допоможуть зберегти ясний розум у літньому віці, а також навела 15 неймовірних причин частіше слухати музику.

      Керівник районного методичного об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу Новікова Ю.А, розповіла про вплив фасилітованої дискусії на розвиток емоційної сфери учнів та провела майстер-клас щодо використання цього інтерактивного методу роботи під час слухання та інтерпретації музичних творів.

IMG 20190424 090007 HDR

     Учитель музичного мистецтва Октябрьського НВК Шаповал Н.В. познайомила з інтерактивними формами та методами роботи під час слухання музики.

IMG 20190424 085636

     Вчитель музичного мистецтва Путивльського НВО Шумна А.І. познайомила присутніх з роботою вчителів музичного мистецтва в умовах Нової української школи.

         Були прийняті рішення:

  • познайомити батьків і колег із 15 неймовірними причинами частіше слухати музику, впроваджувати у своїй роботі «лікувальну» функцію слухання музики;
  • вчителям-предметникам використовувати у своїй роботі фасилітовану дискусію для слухання та інтерпретації музичних творів;
  • учителям музичного мистецтва розширювати свій арсенал щодо використання інтерактивних форм та методів роботи під час слухання музики;
  • вчителям музичного мистецтва звертати увагу на рекомендації МОН України та СОІППО щодо роботи в умовах Нової української школи.

     Вчителі дійшли висновку, що оволодіння технологією сприймання музики вчителем є необхідною педагогічною умовою організації освітнього процесу в ЗЗСО, формування у молоді музичної культури, як складової духовної культури особистості.

 

Методист РМК Путивльської районної державної адміністрації                                                 Любов Лисенко