Дисграфія, дислексія: проблеми та поради (на допомогу вчителям молодших класів)

Рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби (діти з порушенням зору)

Рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби (діти з порушенням слуху)

Рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби (діти з розладами функцій опорно – рухового апарату)

Рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби (особливості організації навчання дітей з порушенням емоційно-вольової сфери)

Рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби (діти з розумовою відсталістю)

Рекомендації щодо організації роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби (діти з затримкою психічного розвитку)

Кілька порад учителеві, який працює з дитиною з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою навчання

ЛФК для дітей при порушенні постави (на допомогу вчителю, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами)

Рекомендації педагогам щодо роботи з особливими учнями

Рекомендації про співпрацю з батьками дітей з особливими освітніми потребами